2016. december 18., vasárnap

Várólista-csökkentés 2017

Szóval JÁTÉK jövőre is lesz, én pedig jövőre is indulok - végülis a remény hal meg utoljára. Hogy ez a kétszer tizenkettes lista mennyire taktikus és mennyire nem, azt próbáltam nem túlgondolni, összekapkodtam a polcokról ami eszembe jutott; fix pontnak egyedül az idei kimaradók számítottak - legalábbis azok, amiket még mindig annyira szeretnék olvasni, mint egy éve. Drukk-drukk mindenkinek aki játszik, köszönet Lobonak a szervezésért, folyt. köv. jövő ilyenkor ;)

Nézzük a hagyományos tizenkettes listát:

Hallgrímur Helgason: A nő 1000 fokon

Brooke Davis: Az elveszett és meglett dolgok könyve

Fredrik Backman: A nagymamán azt üzeni, bocs

Fredrik Backman: Itt járt Britt-Marie

William Styron: Házam lángra gyullad

Lawrence Durrell: Alexandriai négyes

Jacek Dukaj: Más dalok

Kazuo Ishiguro: Az eltemetett óriás

Orhan Pamuk: Isztambul

Ian McEwan: A képzelgő

Muriel Spark: A közönség bálványa

Margaret Atwood: Fellélegzés

És íme az alternatív lista:

Jo Nesbo: A fiú

Jo Nesbo: Vér a havon

Dan Simmons: Endymion

Dan Simmons: Endymion felemelkedése

Christopher Moore: A velencei sárkány

Christopher Moore: Bolond

William Gibson: A periféria

Ian McDonald: Brasyl

Rohinton Mistry: India, India

China Miéville: Perdido pályaudvar, végállomás

China Miéville: Armada

Neal Stephenson: Gyémántkor

8 megjegyzés :

  1. Timi, nagyon bátor vagy, monstrumok is, meg ugyanattól több is... :))
    kíváncsi vagyok, ha egyszer a perdido sorra kerül, mit fogsz hozzá szólni.

    VálaszTörlés
  2. Azért kerültek elő idén is vaskos derekúak.:))

    VálaszTörlés
  3. Huhh hát én például a sikertelenségek miatt inkább bebiztosítok és rövideket könnyűeket választok, de látom van aki pont az ellenkezője:) Hajrá :)

    VálaszTörlés
  4. Ajjj most miért mondjátok, magamhoz (az olvasásimhoz) képest tök sok rövidebb és/vagy könnyedebb van :D Hajrá nektek is!

    VálaszTörlés
  5. Vannak szerintem is most rövidebbek, könnyedebbek. Pl. az első kupac teteje, meg a Backmanok. De ilyen kétköteteseket, meg monstrumokat azért... :D én nem mernék betenni.
    Hajrá a listához! :)

    VálaszTörlés
  6. Bocsi, látom évek óta megy ez a játék, de pontosan mi a lényege? Csináljunk egy 12-es listát, az elolvasandó könyvekről? Vagy van valami irány ami alapján a 12-őt ki kell választani? És az alternatívba bármi beletartozhat?

    VálaszTörlés
  7. Szia, Mariannka :) Ha rákattintasz az első mondatban a JÁTÉK szóra, ott a teljes szabályzat. Én nem szoktam játszani, mert hiányzik hozzá maga a várólista, de Timi több kevesebb sikerrel évek óta csinálja. Ha foglalkoztat, akkor hajrá...

    VálaszTörlés
  8. Á, köszi shizoo :) Megtaláltam. Viszont, már kevés idő van hátra és a "várólistám" rövid, a szabályok alapján. Sok rajta az új megjelenés. Szóval nemtom... Izgat a dolog, de lehet, hogy majd csak jövőre jövök. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...