2013. március 29., péntek

5 évesek lettünk

Ma pontosan öt éve indítottuk útjára blogunkat - akkor még a freeblogon, a mostanihoz képest rémesen kezdetleges formában. Az elmúlt négy évben rendre elfelejtettem az évfordulót, mindig utólag jutott eszembe, hogy 'jé, megint eltelt egy év'. Most viszont jó előre bevéstem a virtuális naptáramba, mert hát öt év az mégiscsak öt év. Emlékszem arra a hirtelen elhatározásra, ami akkor elfogott, szerintem át se gondoltam igazán, mit akarok, hogy akarom, egyszerűen belevágtam - és bejött.

Az eltelt öt év során rengeteg változáson mentünk át mi is, a blog is. A leglátványosabb ezek közül nyilván a költözés (amihez hasonlót többé soha...), meg talán a megjelenő cikkek száma. Ma már elképzelhetetlennek tűnik, hogy hónapos szünetek legyenek, pedig régen ilyen is volt. Rengeteg jó élmény és szerencsére viszonylag kevés kudarc ért minket ez idő alatt, részünk volt sok olyasmiben, amiről a kezdetekkor álmodni sem mertünk, és ami igazán markáns változás: a más-lába-nyomában tipegésből a blogolás előbb szenvedéllyé, majd életformává nőtte ki magát. Manapság szerintem egyikünk sem tudná elképzelni, hogy ne legyen - aztán ki tudja, meddig tart ez így... 

Boldog szülinapot Neked, kicsi blog; Nektek pedig, Olvasók, köszönjük az eddigi figyelmet, szeretetet, támogatást! Remélem, öt év múlva is ugyanitt, ugyanilyen lelkesedéssel találkozunk!

Az a bizonyos első bejegyzés - akkor még nem teljesen így nézett ki, de az eredeti sablon sajnos nem lett lementve...

És akkor, csak hogy adjunk még egy kicsit a nosztalgiának - a Könyvvizsgálók 1.0 utolsó megjelenési formája, ami ma végleg bezár - egy korszak vége...



4 megjegyzés :

  1. Gratulálok! :)

    (Elolvastam az első bejegyzést - nekem pont a ti blogotok adta a lökést, amikor elkezdtem írni a sajátomat.)

    entropic

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Nem is gondoltam volna, ez nagyon megtisztelő!

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot! :-)
    Mindig öröm hozzátok betérni, és szeretek nálatok időzni, szóval még sok-sok szuper bejegyzést kívánok, meg rengeteg jó könyvet! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...