2010. május 21., péntek

Lila Downs koncert

Koncerten voltam, méghozzá milyen jón! A mexikói énekesnőt, Lila Downst én eddig csak a Frida című film kapcsán ismertem, aminek Oscar-díjas betétdalát (Burn It Blue) ő énekelte, mint ahogy az Elliott Goldenthal által írt filmzene minden dalát, sőt, a filmben is feltűnt egy jelenet erejéig, mint énekesnő. Mind a filmért, mind a zenéjéért (mellékesen Frida Kahloért is) rajongok, így hát nagyon örültem, amikor meghallottam, hogy Budapesten koncertezik Lila Downs, ráadásul barátnőktől kaptam ajándékba jegyet, nem volt más hátra, mint várni a kedd estét, és irány a Művészetek Palotája!



Eszméletlen élményben volt részünk! Fantasztikus hangja van a nőnek, nagyon nagy hangterjedelemmel énekel, nagyon változatosan, ahogy a dalai is sokszínűek, érdekesek, izgalmasak. Igazi világzene, amit én nagyon szeretek. A mexikói-indián-amerikai származású énekesnő személyiségéből és dalaiból is sugárzik a latin életöröm, a zene, a tánc, a fiesta szeretete. Elképesztő energiával pörögte végig az egész koncertet, felszabadult volt, természetes, igazi kis tűzrőlpattant energiabombának tűnt a nézőtérről, csak ámultunk... Ráadásul úgy adta elő a dalokat, és olyan hangulatot csinált, hogy legszívesebben táncra perdültünk volna.

Csodásak a dalai, csodálatos hangja van, és nagyon-nagyon jó előadó. Remélem, hogy láthatom még élőben, mert nagyon jó élmény volt, addig is mindenkit biztatok, hogy hallgassa, tényleg fantasztikus!








Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...