2015. december 29., kedd

Várólista-csökkentés 2016

Azzal búcsúztam tegnap, hogy játék jövőre is lesz, úgyhogy folytassuk is azzal, hogy én meg indulok jövőre is :) Ha már egyszer sikerült, miért ne sikerülhetne újra. Meg hát ha morzsányi esély van arra, hogy ismét annyi kedvencet avatok, mint az ezévi kupacból, akkor ki nem hagynám...

Picit változtatunk a taktikán, nehogy úgy járjak megint mint a Hyperionnal, hogy azonnal olvasni akartam a folytatásait de épp mást diktáltak a listáim (meg a saját hülyeségem amiért listázok) - az első listára új versenyzők kerülnek, az alternatívra pedig jórészt ezek folytatásai illetve a visszatérők, akik kimaradtak az előző években. Persze tudjuk, hogy a taktika általában mennyit ér, ugye...? 


Lássuk a kiválasztottakat - a hagyományos tizenkettes lista:

Dan Simmons: Hyperion bukása

Ian McDonald: Brasyl

William Gibson: A periféria

John Scalzi: Szellemhadtest

Catherynne M. Valente: A lány, aki Tündérföld alá zuhant és a tivornya élére állt

Stephen King: Tortúra

Muriel Spark: Célszerű lődörgés

Shirley Jackson: Sóbálvány

Rohinton Mistry: India, India

Gregory David Roberts: Sántárám

Kleinheinz Csilla: Ólomerdő

Philip K. Dick: Álmodnak-e az androidok elektronikus bárányokkal?


És az alternatív lista:

Dan Simmons: Endymion

Dan Simmons: Endymion felemelkedése

Kleinheinz Csilla: Üveghegy

John Scalzi: Az utolsó gyarmat

John Scalzi: Zoe története

Paolo Bacigalupi: A felhúzhatós lány

China Miéville: Perdido pályaudvar, végállomás

China Miéville: Armada

Carlos Ruiz Zafón: A szél árnyéka

Neal Stephenson: Gyémántkor

Andrew Davidson: A vízköpő

Gregory McGuire: A boszorkány


(És most veszem észre, hogy az egyik versenyző átpofátlankodott a másik kupacba, amikor már visszapakoltam a könyveket a polcra. Ott marad,  én már tuti nem szedek elő mindent, legalább játszhattok a keresgéléssel :)

Mit gondoltok? Megcélozzuk a bűvös huszonnégyet? :)

3 megjegyzés :

  1. Nálam helyet cserélt két könyv véletlenül a listákban, de annyira nem számít melyiken van (nem szoktak konkrétan a sima lista olvasására hajtani, csak a 12-re :D ), hogy végül átírtam a helyét, nekem se volt kedvem mégegyszer levadászni és elrendezni a könyveket, miután visszapakoltam. Indultam én is már többször sorozatokal, hogy egyenesen több kötetet pakoltam fel, mert milyen jó lesz, könnyen teljesíteni párat, hiszen úgyis folytatni akarom majd, aha persze :D a taktikám eddig még nem jött be, minden mást olvastam a listákról, csak azokat nem, se folytatásokat (három éve tologatom arrébb lassan a Stiefvater trilógia végét, most 2016-ban is beletettem, illetve se az Otoriak történetébe, se az SzJG-be nem vágtam bele, pedig többször szerepeltek a vcs-kben több kötettel. :D ) De ez csak nálam rossz ómen szerintem. Egyébként most éni s nagyon várom, hogy belevághassak valamelyikbe! :) Nimának a Marija Morevnát ígértem, hogy azzal kezdek, de fenn van nekem is a másik Valente is! :)

    És köszi megint a beforgatást! Csudás! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a listákban jól szerepelnek, az egyik képre került 13 cím a másikra meg 11 de tényleg csak utólag vettem észre :D annyi baj legyen, a kép úgyis csak dísz. Miattad forgatok :))) egyszer régen nagyon beakadt és egyébként tényleg sokkal jobban néz így ki!
      Sorozatok... most kimondottan a Hyperion a lényeg, annyira beleszerettem, hogy ha nem lett volna a VCS elmaradásom, tuti novemberben folytatom. Még addig kell olvasnom, amíg tart a lelkesedés :)
      Jujjj, a Valentére nagyon kíváncsi vagyok, remélem, neked is legalább annyira tetszik majd mint nekem!

      Törlés
    2. Igen-igen, értettem, csak azt fejtegettem, hogy nekem hogy sikerült elrontani :D átmásztak a két kupac közt a könyvek ;)
      Én is nagyon várom a Valentét, mindkettőt. Szerintem szeretni fogom őket. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...